środa, 1 lutego 2017

Walentynkowy manicure krok po kroku cz.1







































Hej, dziś pierwszy dzień lutego i pierwszy post na moim blogu.
Przygotowałam dwa tutoriale. Rysunki są łatwe, wykonałam je lakierami hybrydowymi. Do zdobień użyłam sondy i pędzelka.
Jesteście ciekawe jak robi się takie cuda krok po kroku? Zapraszam do dalszej części wpisu :)




Krok 1 w obu przypadkach to narysowanie okręgu czyli głowy.
Krok 2 to tułów/wdzianko naszych bohaterów.
Krok 3 rysujemy nóżki.
Krok 4 dodajemy pozostałe elementy i gotowe.
Ot cała sztuka.
Każdy krok utwardzałam w lampie 30s.




I jak wam się podoba moja propozycja wzorków na walentynki?
Zapraszam do komentowania i do następnego wpisu :)

4 komentarze:

  1. Wygląda cudownie, idealny na walentynki! Ja niestety nie znam się na malowaniu paznokci :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda :D
    Fajnie byłoby miec takie na walentynki :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj takie zrobić, instrukcję masz, teraz odrobina chęci i walentynkowy manicure gotowy :) Dodam, że zdobienie jest na prawdę łatwe :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jaki uroczy ;) Chętnie bym powtórzyła na swoich pazurkach, ale chyba nie mam tyle cierpliwości i tak pewnej ręki :D

    OdpowiedzUsuń