wtorek, 21 lutego 2017

Semilac 032 Biscuit, 004Classic Nude, 050French Vanilla | moja opinia i kolekcja lakierów hybdydowych

Moja przygoda z lakierami hybrydowymi zaczęła się ponad 2 lata temu. Gdy pierwszy raz usłyszałam o tej nowości, trochę się zdziwiłam i podeszłam do tematu z dystansem, bo nie wierzyłam, że jakieś lakiery mogą na prawdę utrzymać się 2 tygodnie na paznokciach a do tego nie wpływać szkodliwie na płytkę paznokcia. Jedna gdy zobaczyłam manicure hybrydowy u znajomej i usłyszałam jej zachwyt to zwyczajnie pozazdrościłam i pomyślałam, że warto spróbować.


Przeszukałam internet i zdecydowałam się kupić bazę, top i początkowo jeden lakier z Semilaca.

Po zrobieniu pierwszych hybryd sama wpadłam w zachwyt nad tym rodzaje manicure, z czasem dokupiłam jeszcze 2 lakiery. Obecnie w swojej kolekcji akurat z Semilaca posiadam tylko 3 kolory, które Wam dziś pokaże.

Semilac Biscuit 032 to piękny, delikatny, jasny róż.
Semilac Classic Nude 004 słysząc "nude" przed oczami pojawia się raczej odcień beżu/cielisty. Jednak w przypadku tego lakieru mamy do czynienia z brudnym, stonowanym, ale różem. Mimo to kolor ten bardzo mi się podoba.
Semilac French Vanilla 050 to idealny kolor to frencza. - transparentny, mleczny odcień. Ja lubię podbijać go białym kolorem.

Moja opinia
Kolorami tymi bardzo dobrze mi się pracuje. Mają fajne pędzelki, którymi można dobrze malować paznokcie, aż pod same skórki. Jeśli chodzi o krycie, to wszystkie wymagają 2-3 warstw. Nie smużą, ich konsystencja nie jest ani za rzadka ani za gęsta. Utrzymują się u mnie 2 tygodnie, bo zazwyczaj po tym czasie robię nowe hybrydy, ze względu na spory odrost. Nie odpryskują, nie podchodzą powietrzem. Nakładam je na bazę i wykańczam zawsze topem z tej samej firmy.
Kolory, które posiadam są uniwersalne i taki manicure pasuje na wszystkie okazje - zarówno do pracy, szkoły czy na przyjęcie. 
Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona, a mam je tylko 3 w swojej kolekcji, ponieważ odkryłam inne perełki, o których w kolejnych wpisach. Jednak Semilac ma te kolory tak oryginalne, nie udało mi się jeszcze znaleźć ich odpowiedników w innych firmach.

Dziewczyny, robicie manicure hybrydowy? Lubicie lakiery Semilaca, jakie kolory szczególnie Wam się podobają? :)

Do następnego :)

22 komentarze:

  1. Może to dziwne, ale jeszcze nigdy nie miałam hybryd. Bardzo podobają mi się kolorki z Twojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam hybrydy :) również używam Semilaca i posiadam Biscuit - bardzo mi się podoba ten kolor. Reszta twoich kolorów również jest ładna. Hybrydy mają sporą przewagę nad zwykłymi lakierami, są moim zdaniem łatwiejsze do użytkowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, lepiej się nimi maluje i nie trzeba zmieniać manicure co 2-3 dni :)

      Usuń
  3. Z Twoich propozycji mam Biscuit, który bardzo mi odpowiada. A co do Classic Nude, mam jego nieco bardziej jaskrawą wersję - Sleeping Beauty.
    A teraz na pazurach mam Mardi Gras :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biscuit muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, uwielbiam takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kolorki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam hybrydy i nie wyobrażam sobie powrotu do zwykłych lakierów. Z Twoich lakierów najbardziej podoba mi się Classic Nude :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robie hybryd i nigdy nie miałam z nimi styczności, ale jeżeli lubisz - to jak najbardziej możesz iść w tym kierunku. Lakiery może nie do końca pasują mi odcieniami, ale jasniutkie też prezentują się ładnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zakochana w hybrydach, mam kolorek Biscuit i jest pięknym uniwersalnym kolorkiem! Myślę jednak zakupić jakieś tańsze hybrydy bo semilac drogi,a na rynku coraz więcej lakierów hybrydowych różnych firm! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do śledzenia moich wpisów, bo niedługo pojawią się kolejne posty z tańszymi lakierami :)

      Usuń
  10. Ten róż "nude" wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Semilac bardzo lubię, to naprawdę dobrej jakości lakiery. Kolorów mam całkiem sporo, bo na pewno ponad 20, ale żadnego z Twoich odcieni :) Wyjątkowo podoba mi się Classic Nude i na pewno się skuszę na niego :)
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak na razie na pazurkach nie nie mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka lakierów hybrydowych, ale jeszcze u siebie ich nigdy nie robiłam - muszę się zmobilizować i zacząć je robić :) Twoje odcienie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Semilac :) Mam Biscuit i Classic Nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Semilaci, choć nie wiele jeszcze ich mam, bo moją przygodę zaczęłam dopiero 7 miesięcy temu. Póki, co zastępuję je również Blingami, które również idealnie sprawdzają się na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blingi kupujesz na Ali? Jakie masz kolory? Mam i ja ich kilka i są całkiem dobre :)

      Usuń
  16. Robię pazurki choć aktualnie nie sama, mam też lakiery semilac, śliczne kolorki 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Robię pazurki choć aktualnie nie sama, mam też lakiery semilac, śliczne kolorki 😊

    OdpowiedzUsuń