czwartek, 9 lutego 2017

Walentynki, Dzień Kobiet - prezenty dla niej czyli gadżety i akcesoria z Aliexpress

Za kilka dni Walentynki, a jeśli nie obchodzicie tego święta to 8go marca Dzień Kobiet a my Kobiety uwielbiamy prezenty. Dlatego warto już wcześniej pomyśleć o prezentach dla bliskich nam kobiet: mamy, siostry, przyjaciółki. (nie czekajmy tylko na prezenty od mężczyzn) Przygotowałam kilka propozycji niespodzianek, które ucieszyłby pewnie nie jedną z nas.



Znalazłam oferty z organizerami do torebki, urocze kosmetyczki  i kosmtyczki podróżne które ułatwią znalezienie potrzebnych rzeczy w torebce czy walizce, a także pomogą w otrzymaniu porządku. W oko wpadł mi też zestaw pędzli aż 20 sztuk, dostępne w różnych kolorach.
Natrafiłam też na fajne bransoletkitu z sercem w kształcie węzła w trzech kolorach i takie wiązane. Są dość minimalistyczne i eleganckie. Fajnym pomysłem na prezent są też opaski na oczy. Mi bardzo spodobały się też te kocie . No i urocze oryginalne kapcie jednorożce . 


Jako maniaczka kubków upatrzyłam te fajne kubki ze słomką i filiżankę w kształcie serca. Dla niezorganizowanych i zapominalski polecam kalendarze. A dla imprezowiczek gadżety do fotobudki.


Dla maniaczek selfie można kupić wysuwany mini kijek w ładnych pastelowych kolorach. A dla lubiących słuchać muzyki oryginalne kolorowe słuchawki. Jest też mnóstwo ślicznych etui na smartfona także takich z napisem keep calm...



Mając takie akcesoria jak powyżej warto też zadbać o zawsze naładowaną baterię w smartphonie dzięki śmiesznym power bankom a na pendrive można gromadzić zdjęcia i inne pliki.

Jak podoba Wam się takie zestawienie pomysłów na prezenty? Co kupujecie swoim bliskim, a co same chciałybyście dostać na Walentynki i Dzień Kobiet?
Ja zamówiłam kilka z tych drobiazgów na prezenty.

P.S. jeśli coś Was zainteresowało a nie wiecie jak założyć konto na aliexpress i jak zrobić tam zakupy to kliknijcie tu. W tym poście jest instrukcja krok po kroku, co i jak :)

Do następnego :)


29 komentarzy:

  1. Z pędzli to bym się zawsze cieszyła, a w walentynki tym bardziej haha :D

    Zostaję na dłużej- obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje na prezenty!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, znalazłabym co nieco dla siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazałaś tu tyle świetnych rzeczy, że chciałabym wszystkie ! Ali niestety uzależnia ale zaraz wejdę tam trochę poszperać bo pokazałaś super rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  5. te kubki ze słomką wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Filiżanka w kształcie serca urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różne mam doświadczenie z tego typu przedmiotami, bo z większością nie miałam problemów, ale parę rzeczy szybko przestało mi działać lub ich wygląd był taki sobie. Mimo wszystko nadal kilka rzeczy zdecydowanie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wszystko co zamówiłam było takie super fajne, ale na szczęście to tylko kilka rzeczy. Nie kupuję tam np. ciuchów bo boję się o rozmiar i jakość, najczęściej stawiam na gadżety, akcesoria czy lakiery do paznokci :)

      Usuń
  8. Pędzle, pędzle, pędzle! Ich nigdy za dużo :D I z Twoich propozycji one najbardziej przypadły mi do gustu ;) Chociaż słuchawki też by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę urocze są te gadżety :D Mam "makaroniki" jako pojemniczki na pierścionki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z tych chińskich stronek lubię zamawiać akcesoria do makijażu ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem dosyć tradycyjna i chciałabym dostać róże i czekoladki, ewentualnie bransoletkę lub naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo ciekawych gadżetów na Ali;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły na prezenty :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Aliexpress!
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dałam sobie szlaban na aliexpressa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak? :) ja czaje się właśnie na kolejne lakiery z Chin :)

      Usuń
  16. Dość dobre przedstawienie prezentów na dzień kobiet czy innego święta. Jednak trzeba je zamawiać około 3 miesięcy wcześniej. Robiąc zamówienie na prezenty np. z https://4gift.pl mamy pewność, że prezent jest już nawet dnia następnego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z mojej strony mogę podpowiedzieć, że zawsze trafionym prezentem dla kobiety będzie dodatek modowy. Czy to ciuch, biżuteria czy nawet buty jak https://butymodne.pl/shelovet-na-plaskim-obcasie-p447.f128.html to z pewnością się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja gdy nie wiem jaki prezent wybrać solenizantce, to przeważnie szukam inspiracji w internecie. Tą drogą znalazłam ostatnio na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy upominek urodzinowy dla mojej mamy :). Szukając prezentu staram się poświęcić nieco więcej czasu, tak by być pewną, że podarek będzie zawsze wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się, że jeśli chodzi o same prezenty dla kobiet to o wiele trudniej jest coś fajnego znaleźć. Natomiast w przypadku prezentów dla faceta ja za każdym razem w sklepie https://forhim.pl/ znajdę to co mi się spodoba. Jeśli mi się podoba, to wiem, że mojemu facetowi również będzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście ja również już miałem okazję zamawiać z różnych portali aukcyjnych rzeczy, jednak jeśli chcę coś komuś dać w prezencie to musi to być dobrzej jakości. Dlatego np. na dzień babci za każdym razem zamawiam jakieś prezenty z https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-babci i wiem, że jest to na pewno bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawym prezentem na Dzień Kobiety jest np. magiczny kubek ze zdjęciem. Ja dostałam swój od foto4u.pl/ :) Personalizowane gadżety świetnie sprawdzają się jako upominki na urodziny oraz przeróżne okazje.

    Ps. ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. na pewno dla wielu z nas są to ważne kwestie ale ja jestem zdania, że również sporo osób ma problem z wyborem prezentu dla niej. Ja mogę do razu każdemu polecić świetne miejsce https://zamowprezent.pl/prezenty-dla-niej gdzie na pewno bez problemów będziemy mogli zakupić personalizowany prezent dla niej.

    OdpowiedzUsuń